Listen




Banner, 120 x 600, mit Claim


Belle & Sebastian

User Beitrag

MickHead

Postings: 11862

Registriert seit 21.01.2024

16.04.2024 - 15:26 Uhr
Neue Single " What Happened To You, Son?

https://louderthanwar.com/belle-and-sebastian-drop-new-single-what-happened-to-you-son/

MickHead

Postings: 11862

Registriert seit 21.01.2024

02.06.2026 - 16:11 Uhr
Die schottische World Cup Hymne!

"It Only Takes One Lion"

https://youtu.be/O8riNobpEyg?si=bPnjFckDrQjtAEqC

Arne L.

Postings: 3236

Registriert seit 27.09.2021

08.06.2026 - 21:35 Uhr
Also so sympathisch die bestimmt sind, der Song ist wirklich gar nichts.

MickHead

Postings: 11862

Registriert seit 21.01.2024

08.06.2026 - 21:50 Uhr
Ich habe ihn mir gerade noch einmal über Kopfhörer angehört. Typisch B&S. Mir gefällt's!

https://belleandsebastian.bandcamp.com/album/it-only-takes-one-lion

"It Only Takes One Lion" (Lyrics)

There are days that seem dark and long
Where the job is getting you down
So you shut your eyes and you think back to the game
Big McSauce is banging his chest
Tierney brings us back from the dead
And the last McLean shot is hanging in the air

This is Scotland
Where everybody knows you start with nothing
This is Scotland
Where you can join an army that's for peace
We love football
Mount Florida is coming to Miami
We love football
We've got another tango with Brazil

Play for me, play for me, play for me, play for me
Play for me, play for me, play for me, play for me
Leave it all, leave it all, leave it all, leave it all
In the goal, in the goal, in

You give us hope
You gave us despair
You make us shout
You make us dance and swear
And when I think of all the times we've been through
It only takes one lion to score

From Andrew W
To Andy R
We played the game we loved
We played it hard
And when the manager said shoot for the stars
It only takes one lion to roar

And I remember the squad
And I don't think it's odd that I can see all those faces
And when I was young I thought I'd be one
And we would see all those places
We would be in Mexico, Mexico
We would be in Canada, North Americano

You've got to score for all of us
You've got to play for me
Play for me, play for me, play for me, play for me
Play for me, play for me, play for me, play for me
You've got to win for all of us
Leave it all, leave it all, leave it all, leave it all
In the goal, in the goal, in the goal, in the goal

This is Scotland
Where everybody knows you start with nothing
This is Scotland
Where you can join an army that's for peace
We love football
Mount Florida is coming to Miami
We love football
We've got another samba with Brazil

This is Scotland
Where everybody knows you start with nothing
This is Scotland
Where you can join an army that's for peace
We love football
Mount Florida is coming to Miami
We love Haiti
We're up against Morocco in the heat

Seite: 1
Zurück zur Übersicht

Hinterlasse uns eine Nachricht, warum Du diesen Post melden möchtest.

Einmal am Tag per Mail benachrichtigt werden über neue Beiträge in diesem Thread

Um Nachrichten zu posten, musst Du Dich hier einloggen.

Du bist noch nicht registriert? Das kannst Du hier schnell erledigen. Oder noch einfacher:

Du kannst auch hier eine Nachricht erfassen und erhältst dann in einem weiteren Schritt direkt die Möglichkeit, Dich zu registrieren.
Benutzername:
Deine Nachricht:





Banner, 300 x 250, mit Claim